آموزش فعال سازی بازی در استیم

آموزش فعال سازی بازی (سی دی کی):

جهت فعال سازی سی دی کی بازی در پایین نرم افزار استیم بر روی ADD A GAME کلیک کنید و Activate a Product On Steam را انتخاب نمایید، مراحل را طی کنید تا به قسمت وارد کردن کد برسید، سپس کد را وارد و بازی را در اکانت خود فعال کنید.



آموزش فعال سازی بازی (گیفت):

فروشگاه کارت تک معمولا گیفت بازی را به ایمیل شما ارسال میکند، ابتدا در سایت استیم وارد حساب کاربری خود شوید، سپس بر روی لینک دریافتی از استیم در ایمیل خود کلیک کنید. پس از ارجاع به سایت استیم بر روی Yes I Have Steam کلیک کنید و در مرحله بعد بر روی Add To My Game Librar کلیک کنید تا بازی در اکانت شما فعال گردد. گیفت یا همان هدیه استیم تفاوتی با سی دی کی ندارد، تنها تفاوت آنها نحوه عرضه شدنشان میباشد. گیفت مستقیم از استور استیم خریداری میشود و به ایمیل یا آی دی استیم شما ارسال میگردد. اما سی دی کی معمولا از روی پاکت بازی برداشته میشود و کد آن برای شما ارسال میشود.



آموزش فعال سازی بازی (خرید مستقیم بازی از استور):

اگر تمایل دارید بازی را مستقیم از استور یا همان فروشگاه استیم تهیه کنید، ابتدا باید حساب خود را توسط گیفت کارت استیم والت شارژ و فعال کنید، سپس میتوانید بازی، آیتم، نرم افزار و هرچیزی که در این فروشگاه عرضه میشود را خریداری کنید. آموزش فعال سازی استیم وال


دانلود نرم افزار استیم:

نسخه ویندوز - نسخه مک - نسخه لینوکس
نسخه اندروید - نسحه IOS - نسخه ویندوز پون


نکته: جهت فعال سازی بازی نیازمند تغییر آی پی هستید. در صورت استفاده از آی پی ایران یا پراکسی با خطایی به معنی اینکه، بازی در کشور شما پشتیبانی نمیشود روبرو خواهید شد.

نکته: پس از فعال سازی گیم با آی پی غیر ایران، دیگر نیازی نیست جهت دانلود و اجرای بازی تغییر آی پی دهید.